İletişim Danışmanlığı ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi

  • Mağara
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Üstünlük ve başarı bütçeye bağlı değildir...
  • Alfabe
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Müşterilerimizin memnuniyeti bizlere bağlıdır;
    ve bizler de müşterilerimizin memnuniyetine bağlıyız...
  • Basın
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Pazarlama İletişimi markaların veya
    ürünlerin değil; algıların savaşıdır...
  • Telefon
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Çalışanlarımız, en önemli varlığımızdır...
  • Kamera
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Eğer hikayeni sen anlatmazsan,
    başkaları anlatacaktır...
  • Bilgisayar
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Başarılı iletişimin sırrı dinlemektir...
  • Bulut
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Reklamda, “iyi” olduğunu söylersin. Halkla İlişkilerde ise,
    başkaları senin “iyi” olduğunu söyler...
1 2 3 4 5 6 7
Üstünlük ve başarı bütçeye bağlı değildir!

İletişim Danışmanlığı ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi

360 Derece İletişim anlayışı ile çalışan ekibimiz, müşterilerimizin halkla ilişkiler, medya ve etkinlik yönetimi, reklam  ve pazarlama iletişimi alanlarında ihtiyaç duyabileceği tüm hizmetleri tek elden sunabilen bir yapıdadır.

İtibar Yönetimi

İtibar yönetiminde; medya, müşterileriniz, kamuoyu, akademik çevreler, devlet yetkilileri, sivil toplum kuruluşları v.b. grupların size ilişkin düşünce, bilgi ve duygusal tepkilerinin kontrol edilmesi ve yönlendirilmesi sürecini yürütmekteyiz. İtibarınız, iç ve dış paydaşlarınızın kurumunuz, ürün ve hizmetleriniz ile ilgili algılamalarından oluşmaktadır.

Algılama Yönetimi

Kurumunuzun kamuoyu önünde itibarının olabilmesi için, kamuoyunun kurumunuzu, ürün ve hizmetlerinizi algılamasının yönetilmesi gerekmektedir. Algılamayı yönetmek, kararlarınızın ve uygulamalarınızın kamuoyunca benimsenmesi için kullanılan strateji ve taktiklerin bütünüdür. Algılama yönetiminde bizler; kurumunuzun, çalışmalarınıza duyarlı olan kişilerde nasıl algılanması gerektiği üzerinde durarak doğru hedef kitlelerine doğru mesajların belirlenerek aktarılmasını sağlamaktayız.

Kriz Yönetimi – “Beklenmeyeni Bekle”

Patlayan bir krizin ortasında kaldığınızda, bu krizin öncesinde ve kriz süresince medya aracılığıyla kamuoyuna karşı takınacağınız tutum, kriz sonrasındaki yerinizi belirleyecek, belki de sizi fırsatlarla buluşturacaktır. Kriz yönetiminde bizler; olabilecek sorunların ve risklerin önceden tespit edilmesi, önlenmesi ya da olumsuz sonuçlarının sınırlanmasına yönelik adımlar atmaktayız..