1.12.1

News

Oct 12, 2017

Denetim ve Tasarım Süreçlerini İyileştirmek İçin Artırılmış Gerçeklik (AR) Kullanılıyor

Lake Mary, FL, 9 Ekim, 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği, adli bilişim ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), FARO® Visual InspectTM ürün ailesinin hazır olduğunu duyurdu. Bu yenilikçi platform, büyük, karmaşık 3D CAD (bilgisayar destekli tasarım) verilerinin bir iPad’e aktarılmasına ve sonra da mobil görüntüleme ve gerçek dünya şartları ile karşılaştırma için kullanılmasına izin veriyor. Bu, üretim, inşaat veya tasarım süreçlerinde daha erken aşamada hata tespiti yaparak gerçek zamanlı, uygulanabilir bir üretime izin veriyor. Daha fazla bilgi için şu adrese bakabilirsiniz: https://www.faro.com/tr-tr/urunler/factory-metrology/visual-inspect/

Oct 10, 2017

Kurumların IoT’yi genel operasyonlarında gittikçe daha fazla benimsemesi ile birlikte, Gartner geçtiğimiz yıl 5 milyondan fazla yeni nesnenin her gün ağlara bağlandığını ve 2020 yılına kadar toplam 21 milyar cihazın bağlanmış olacağını tahmin ediyor. Bu çok fazla ‘nesne’ iken, günümüzün kurumsal IoT öyküsünün ise sadece bir bölümüdür.

 Aynı zamanda, çalışan verimliliğine basit bir odaklanma ile, eski işyeri paradigmasından, ofis binalarında, üretim katında ve endüstriyel ortamlarda işbirlikçi bir dijital çalışma modeline doğru kayda değer bir kayma görüyoruz.

Bu iki eğilimin birleşmesi, çalışma alanlarını oluşturmak, çalışanları yönetmek ve akıllı bir teknolojiyi benimsemek için yeni yollar açıyor. Bina ve süreç otomasyonları için işverenler, bireysel çalışma alanlarında, operasyonlarda, BT içinde ve marka düzeyinde deneyimleri en iyi hale getirmek için daha değişebilir ve esnek stratejiler sunuyorlar.

Sep 14, 2017

FARO®, QuantumM ile Yeni Nesil FaroArm®’ı Genişletiyor

En Sıkı Uluslararası Kalite Standartlarına Bağlılık Sağlanıyor

 Lake Mary, FL, 14 Eylül 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği adli bilişimi ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), yeni FARO® QuantumM FaroArm®’ı tanıttı. Bu ek, 3 Ağustos 2017'de duyurulan QuantumS FaroArm®'ın öncülüğünde yeni nesil FaroArm® portföyünü tamamlıyor.QuantumM, QuantumS'in yüksek performanslı özelliklerine ihtiyaç duymayan uygulamalar için onu istisnai bir orta pazar alternatifi haline getiren bir doğruluk spesifikasyonu ile portföyündeki diğer ürünlerle aynı yüksek performanslı özellikleri içeriyor.

CMS - 1.12.1 - Rontiki
 

Haber Detay

May 26, 2016

İçerik Pazarlaması

Category: blog
Posted by: promedia

Her ne kadar pek çok kişi ve kaynağa göre yeni nesil dijital ile­tişim, internet ve sosyal medya ile ilişkili bir pazarlama süreci olarak görülse de; içerik pazarlaması aslında yeni bir konu değil. İçerik pazarlaması terimi kullanılmaya başlamadan önce de “içerik”, pazarlama iletişiminde önemli bir yere sahipti. Sadece üründen bahseden klasik reklam mesajlarına karşın müşterinin ilgisini çeken, müşteriye ve onun ihtiyaçlarına odaklanan reklam mesajları aslında içerik pazarlamasının ilk örnekleriydi. Çünkü insanlar aslında reklamları okumuyorlardı. İnsanlar sadece ilgilerini çeken şeyleri okuyorlardı. İnsanların en çok ilgilendiği şey ise her zaman kendileriydi. Dolayısıyla kendileriyle ilgili bir içeriğin yer aldığı reklamlar her zaman ilgilerini çekiyordu.

Son dönemlerde markalar internet, mobil ve sosyal medya araçlarının sunduğu imkanlar sayesinde artık kişilere kendileriyle ilgili özelleştirdikleri mesajları kolayca iletebildikleri için, onlarla interaktif iletişim kurabildikleri için ve çok daha fazla kişiye erişebildikleri için “içerik”, bu derece popüler bir pazarlama yöntemi haline geldi.

Bugün artık içerik, müşterinin kendisiyle markayı özdeşleştirebileceği konuları, müşterinin marka ile ilişkisinden sağlayacağı faydaları an­latan bilgileri içeriyor. Sosyal medya mecraları üzerinden iletilen ve hedef kitlenin ilgisini çeken mesajlar, kişilerin marka ile bağ kurmasını, markayı kendine yakın hissetmesini, markayı satın almasını ve hatta deneyimlerini başkalarıyla paylaşmasını sağlayabiliyor. Böylelikle insanlar kendilerini dünya görüşlerine yakın buldukları markalarla ilişkilendirebiliyorlar. Bu yeni nesil pazarlama iletişiminde markalar yazı, ses, görüntü veya grafik ile akıllıca oluşturdukları komik, şaşırtıcı veya duygusal içerikleri sosyal medyada yayarak hedef kitlelerinin dikkatini çekebiliyorlar. Onlarla kolaylıkla bağ kurabiliyorlar. Kullanıcılar ilginç buldukları bu içerikleri birbirleriyle paylaşıyorlar. Markalarla müşteriler karşılıklı bir ilişki içine giriyorlar ve böylelikle müşteriler markaların tanıtımlarını kendileri yapıyorlar.

Daha da önemlisi, bir süre sonra markalarla tutkulu bir bağ içine giren müşteriler, markalarla ilgili kendileri içerik oluşturarak yaymaya başlıyorlar. Ve işte o zaman “içerik” tam anlamıyla “kral” olmayı hak ediyor. Araştırmalar, YouTube’da kullanıcılar tarafından üretilen videoların, markaların ürettiği videolardan 10 kat daha fazla izlendiğini ortaya koyuyor. Amerikalıların yarısından fazlası (%51), internette bir marka hakkında bilgi ararken kullanıcılar tarafından üretilen içeriğe, markanın sitesindeki içerikten veya markanın medyadaki haberlerinden daha çok güveniyor.

İşte bu yüzden, harika bir içerik pazarlaması yapmak için en ilginç veya en komik içeriği yaratmak yetmiyor. Harika bir içerik pazarlaması için yüksek kaliteli içeriği senin için oluşturacak harika bir topluluk oluşturmak gerekiyor.

 

 

yazar: Feray Alpay
yazar-email: ferayalpay@promedia.com.tr
Previous page: İletişim