1.12.1

News

Oct 12, 2017

Denetim ve Tasarım Süreçlerini İyileştirmek İçin Artırılmış Gerçeklik (AR) Kullanılıyor

Lake Mary, FL, 9 Ekim, 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği, adli bilişim ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), FARO® Visual InspectTM ürün ailesinin hazır olduğunu duyurdu. Bu yenilikçi platform, büyük, karmaşık 3D CAD (bilgisayar destekli tasarım) verilerinin bir iPad’e aktarılmasına ve sonra da mobil görüntüleme ve gerçek dünya şartları ile karşılaştırma için kullanılmasına izin veriyor. Bu, üretim, inşaat veya tasarım süreçlerinde daha erken aşamada hata tespiti yaparak gerçek zamanlı, uygulanabilir bir üretime izin veriyor. Daha fazla bilgi için şu adrese bakabilirsiniz: https://www.faro.com/tr-tr/urunler/factory-metrology/visual-inspect/

Oct 10, 2017

Kurumların IoT’yi genel operasyonlarında gittikçe daha fazla benimsemesi ile birlikte, Gartner geçtiğimiz yıl 5 milyondan fazla yeni nesnenin her gün ağlara bağlandığını ve 2020 yılına kadar toplam 21 milyar cihazın bağlanmış olacağını tahmin ediyor. Bu çok fazla ‘nesne’ iken, günümüzün kurumsal IoT öyküsünün ise sadece bir bölümüdür.

 Aynı zamanda, çalışan verimliliğine basit bir odaklanma ile, eski işyeri paradigmasından, ofis binalarında, üretim katında ve endüstriyel ortamlarda işbirlikçi bir dijital çalışma modeline doğru kayda değer bir kayma görüyoruz.

Bu iki eğilimin birleşmesi, çalışma alanlarını oluşturmak, çalışanları yönetmek ve akıllı bir teknolojiyi benimsemek için yeni yollar açıyor. Bina ve süreç otomasyonları için işverenler, bireysel çalışma alanlarında, operasyonlarda, BT içinde ve marka düzeyinde deneyimleri en iyi hale getirmek için daha değişebilir ve esnek stratejiler sunuyorlar.

Sep 14, 2017

FARO®, QuantumM ile Yeni Nesil FaroArm®’ı Genişletiyor

En Sıkı Uluslararası Kalite Standartlarına Bağlılık Sağlanıyor

 Lake Mary, FL, 14 Eylül 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği adli bilişimi ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), yeni FARO® QuantumM FaroArm®’ı tanıttı. Bu ek, 3 Ağustos 2017'de duyurulan QuantumS FaroArm®'ın öncülüğünde yeni nesil FaroArm® portföyünü tamamlıyor.QuantumM, QuantumS'in yüksek performanslı özelliklerine ihtiyaç duymayan uygulamalar için onu istisnai bir orta pazar alternatifi haline getiren bir doğruluk spesifikasyonu ile portföyündeki diğer ürünlerle aynı yüksek performanslı özellikleri içeriyor.

CMS - 1.12.1 - Rontiki
 

Haber Detay

Jul 11, 2016

Semt pazarı değil, internet pazarı!

Category: blog
Posted by: promedia

İnternet üzerinden işlerimizi, ödemelerimizi yapıyoruz; mesajlaşıyor, konuşuyor ve görüşüyoruz; seyrediyor, eğleniyoruz; kafamıza takılan her şeyi araştırıyoruz, satın almak istediğimiz ürünleri sorguluyoruz ve elbette satın alıyoruz.

Türkiye’deki e-ticaret pazar büyüklüğü, 2015 yılında %31’lik bir artışla 24.7 milyar TL’yi aştı. Peki internette neler satın alıyoruz? E-ticaret pazarının en büyük payını %36 oranında“seyahat ve tatil harcamaları” alıyor. %34 pay ile “online perakende” ikinci en büyük harcama grubunu oluşturuyor. Şirketlerin web sitelerinden, bu sitelere trafik yaratacak arama motorlarından, mobil uygulamalarından, sosyal medya mecralarından ve mağazalarından oluşan “çoklu kanallı perakende sistemlerinin” payı ise %20 olarak hesaplanıyor. İnternet üzerinden “yasal bahis sitelerine” de %10 oranında para harcıyoruz.

Ekranımızda benzer ürünlerden binlerce farklı seçenek varken doğal olarak kafamız karışıyor ve zorlanıyoruz. İnternet üzerinden online alışveriş yaparken, satın alma kararlarımızı hangi kriterlere göre veriyoruz?

Dünyadaki perakende trendleri ve online alışveriş üzerine yapılan bir araştırmanın sonuçları bu konuda önemli ip uçları veriyor. Araştırmaya katılanlar, satın alma kararlarına etki eden sebepleri sıralıyorlar. İşte internet ekranı başına oturduğumuzda, satın alma kararımızı en çok tetikleyen nedenler:

  • Araştırmaya      katılanların %51’i, ürünlerin “bedava, indirim, ıskonto, ucuzluk, taksit      veya özel teklif” şeklindeki promosyon kampanyaları ile birlikte      sunulmasının, satın alma kararlarını önemli biçimde olumlu yönde      etkilediğini belirtiyor.
  • %44, diğer      müşterilerin görüşlerine, online derecelendirme sonuçlarına ve      ilgilendikleri ürünleri daha önceden satın alanların yorumlarına göre;
  • %39, satıcının      itibarına, dürüstlüğüne ve güvenirliğine göre;
  • %33, ürünün      bulunurluğuna ve teslimat zamanının kısalığına göre;
  • %23, gazetecilerin      veya konu hakkında uzman kanaat önderlerinin inceleme ve görüşlerine göre;
  • %20, tanıdık görüşü ve      sosyal medyadaki tavsiyelere göre;
  • %18’i ise, önceki      alışverişlerden edinilen tavsiyeler ve internetteki göz gezdirmelere göre      satın alma kararı veriyor.

Görünen o ki, semt pazarları yerine artık internet pazarları revaçta. İnternet üzerinden en çok harcama “seyahat ve tatil” alışverişi için yapılıyor. Öte taraftan internet üzerinden alışveriş yapmamıza etki eden en önemli faktör ise “indirim veya bedava promosyon kampanyaları”. Bunu fark eden bir hava yolu şirketinin pazarlama direktörü, şirketin online bilet satış sitesi üzerinden şu duyuruyu yapar: “Sitemize kayıt yaptıran iş adamlarına özel promosyon! Eğer bu hafta bizden online bilet satın alırsanız, bundan sonraki ilk beş seyahatinizde eşinizin bileti bedava!” Bunun üzerine hava yolu şirketinin satışları patlar. Şirket, kampanya sona erdikten sonra bu kez işadamlarının eşlerine birer broşür ve mektup göndererek, seyahatlerinden ve hava yolu şirketlerinden memnun olup olmadıklarını sorar. Ancak mektup gönderilen kadınların yüzde doksanından şu yanıt gelir: "Ne seyahati?"

 

yazar: Feray Alpay
yazar-email: ferayalpay@promedia.com.tr
Previous page: İletişim