1.12.1

News

Oct 12, 2017

Denetim ve Tasarım Süreçlerini İyileştirmek İçin Artırılmış Gerçeklik (AR) Kullanılıyor

Lake Mary, FL, 9 Ekim, 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği, adli bilişim ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), FARO® Visual InspectTM ürün ailesinin hazır olduğunu duyurdu. Bu yenilikçi platform, büyük, karmaşık 3D CAD (bilgisayar destekli tasarım) verilerinin bir iPad’e aktarılmasına ve sonra da mobil görüntüleme ve gerçek dünya şartları ile karşılaştırma için kullanılmasına izin veriyor. Bu, üretim, inşaat veya tasarım süreçlerinde daha erken aşamada hata tespiti yaparak gerçek zamanlı, uygulanabilir bir üretime izin veriyor. Daha fazla bilgi için şu adrese bakabilirsiniz: https://www.faro.com/tr-tr/urunler/factory-metrology/visual-inspect/

Oct 10, 2017

Kurumların IoT’yi genel operasyonlarında gittikçe daha fazla benimsemesi ile birlikte, Gartner geçtiğimiz yıl 5 milyondan fazla yeni nesnenin her gün ağlara bağlandığını ve 2020 yılına kadar toplam 21 milyar cihazın bağlanmış olacağını tahmin ediyor. Bu çok fazla ‘nesne’ iken, günümüzün kurumsal IoT öyküsünün ise sadece bir bölümüdür.

 Aynı zamanda, çalışan verimliliğine basit bir odaklanma ile, eski işyeri paradigmasından, ofis binalarında, üretim katında ve endüstriyel ortamlarda işbirlikçi bir dijital çalışma modeline doğru kayda değer bir kayma görüyoruz.

Bu iki eğilimin birleşmesi, çalışma alanlarını oluşturmak, çalışanları yönetmek ve akıllı bir teknolojiyi benimsemek için yeni yollar açıyor. Bina ve süreç otomasyonları için işverenler, bireysel çalışma alanlarında, operasyonlarda, BT içinde ve marka düzeyinde deneyimleri en iyi hale getirmek için daha değişebilir ve esnek stratejiler sunuyorlar.

Sep 14, 2017

FARO®, QuantumM ile Yeni Nesil FaroArm®’ı Genişletiyor

En Sıkı Uluslararası Kalite Standartlarına Bağlılık Sağlanıyor

 Lake Mary, FL, 14 Eylül 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği adli bilişimi ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), yeni FARO® QuantumM FaroArm®’ı tanıttı. Bu ek, 3 Ağustos 2017'de duyurulan QuantumS FaroArm®'ın öncülüğünde yeni nesil FaroArm® portföyünü tamamlıyor.QuantumM, QuantumS'in yüksek performanslı özelliklerine ihtiyaç duymayan uygulamalar için onu istisnai bir orta pazar alternatifi haline getiren bir doğruluk spesifikasyonu ile portföyündeki diğer ürünlerle aynı yüksek performanslı özellikleri içeriyor.

CMS - 1.12.1 - Rontiki
 

Haber Detay

Feb 23, 2016

ZTE - ZTE 2015’TE MOBİL PAZARININ ÜZERİNDE BÜYÜYEREK PİYASAYA 100 MİLYON CİHAZ SÜRDÜ

Category: Basın Bülteni
Posted by: promedia

ZTE, Türkiye’de 4. Sırada Yer Alıyor

ZTE 2015’te sunmuş olduğu yenilikçi ürünler ile pazardaki satış grafiğini üst sıralara taşıdı. Özellikle Türkiye pazarına kendi telefon ve tablet modelleriyle giriş yapan ZTE, kullanıcılardan tam not aldı. Önümüzdeki dönemde daha fazla modelle piyasada yer alacak olan ZTE cihazları, başarılı bir büyüme ile akıllı telefon pazarındaki yerini güçlendiriyor. 2015’te piyasaya sürülen LTE terminallerde yıllık bazda artış yüzde 400 oldu. ZTE’nin kısa sürede Türkiye’de 4. sıraya yükselmesi bölgedeki önemli pazarlarda dikkati çeken unsurlardan biri oldu. Avrupa bölgesi içinde yer alan Türkiye’de hedef, tüketici markası imajını orta ve üst seviyede satın alınabilir ürünler kategorisinde yer alması. ZTE Türkiye Pazarlama ve İletişim Müdürü Murat Sungur Özkan: “2015’te Türkiye piyasasına birçok marka ve ürün girişi gerçekleşti. Bunlardan bir tanesi de bizdik. Kısa zaman önce alanın en ince ve en hafif telefonu olan ZTE Blade V6 ile pazarda yerimizi aldık. Türkiye’nin potansiyelinin farkındayız ve uzun vadeli planlarımız var. Bunlardan en önemlisi şuan hazırlıklarını tamamlamak üzere olduğumuz yerel üretim çalışmalarımız. Bununla birlikte, satış sonrası servis için teknik servis merkezimizi İstanbul’da açıyoruz. ZTE Türkiye olarak önceliğimiz müşteri memnuniyetini kısa sürede en üst seviyeye çıkarmak ve seriyi devam ettirmek” dedi.

 

 ZTE Diğer Bölgelerde de Büyümesini Sürdürdü

 

Çin; Farklılaştırılmış inovatif ürünlere odaklanarak, pazarlama stratejileri değiştirildi ve

artan seyirde büyüme yakalandı.ZTE, Çin’de piyasaya sürdüğü cihazlar açısından büyümeyi sürdürdü, sunulan 4G cihazlar açısından beşinci sırada yer aldı, satılan LTE ürünleri toplam satışın yüzde 100’üne ulaştı. Özellikle son teknolojik ürünlere odaklanılması ve kanalların satışları, ZTE Mobile Devices’ın rekabetçiliğini artırdı. Çin’de 2015’te toplamda 15 milyon akıllı telefon piyasaya sürüldü.

 

 

 

Kuzey Amerika; En iyi 3 telefon üreticisinden biri olmak’ hedefleniyor. Kuzey Amerika’da ZTE, kontratsız pazarda en büyük ikinci üretici ve genelde dördüncü en büyük üretici konumunu korudu.

 

ABD’de piyasaya 15 milyon akıllı telefon sunuldu, toplamda ise 20 milyon mobil cihaz sunuldu, bunların içinde mobil telefonlar, modüller, sabit kablosuz terminaller ve hotspot’lar var. 2014’e kıyasla ABD’de akıllı telefonlarda %30 kadar bir büyüme sağlandı.

 

Asya Pasifik; Asya Pasifik’te 2015’te piyasaya 11 milyon akıllı telefon sunuldu, yıllık bazda %120’ lik bir performans yakalandı, LTE akıllı telefonlarda ise %150’lik bir artış görüldü.

 

Latin Amerika; Latin Amerika’da ZTE Mobile Devices, son birkaç yıldır yıllık yüzde 40’lık hızlı büyüme oranını tutarlı bir şekilde sürdürüyor. Bölgede önemli pazarlarda dikkati çekenler: ZTE, Meksika’da 4. sırada yer aldı.

 

Orta Doğu Ve Afrika; 2015’te ZTE, bölgede akıllı cihazlardaki büyümeyi, yıllık bazda yüzde 100’lük bir artışla güçlü bir ivme ile sürdürdü. Tüm Afrika pazarında akıllı telefonlara doğru bir yönelim gözlendi. Bölgede önemli pazarlarda dikkati çekenler: ZTE, Güney Afrika’da 4. sırada yer aldı. 2015’te EMEA&LATAM’da pazara toplam 15 milyonakıllı telefon sunuldu.

 

 ZTE Hakkında

ZTE, tüketicilere, telefon operatörlerine, şirketlere ve kamu sektöründen müşterilere yönelik gelişmiş telekomünikasyon sistemleri, mobil cihazlar ve işletme teknolojileri çözümleri sunan bir tedarikçidir.  ZTE’nin M-ICT stratejisinin bir parçası olması sebebiyle şirket; telekomünikasyon ve bilişim teknolojisi sektörleri aynı noktaya yöneldiklerinden mükemmeliyet ve değer katma açısından müşterilerine baştan sona bütünleşmiş yenilikler sunmaya kendini adamış bulunmaktadır. Hong Kong ve Shenzhen borsalarında (H tipi hisse senedi kodu: 0763.HK/ A tipi hisse senedi kodu: 000063.SZ) kota edilmiş ZTE ürünleri ve hizmetleri 160’tan fazla ülkede, 500’ü aşkın operatöre satılmaktadır. ZTE, yıllık gelirinin yüzde 10’unu araştırma ve geliştirme faaliyetlerine aktarmakta ve uluslararası standart oluşturma kuruluşlarında liderlik rolünü üstlenmektedir. ZTE kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinde bulunmakta olup Birleşmiş Milletler Küresel İşbirliği Sözleşmesinin bir üyesidir. Daha fazla bilgi edinmek için lütfen www.zte.com.tr sayfasını ziyaret ediniz.

 

Medya İletişim:

Berk Ütkü

Promedia Halkla İlişkiler

Tel: +90 212 465 7000

Email: berku@promedia.com.tr

Previous page: İletişim