1.12.1

News

Oct 12, 2017

Denetim ve Tasarım Süreçlerini İyileştirmek İçin Artırılmış Gerçeklik (AR) Kullanılıyor

Lake Mary, FL, 9 Ekim, 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği, adli bilişim ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), FARO® Visual InspectTM ürün ailesinin hazır olduğunu duyurdu. Bu yenilikçi platform, büyük, karmaşık 3D CAD (bilgisayar destekli tasarım) verilerinin bir iPad’e aktarılmasına ve sonra da mobil görüntüleme ve gerçek dünya şartları ile karşılaştırma için kullanılmasına izin veriyor. Bu, üretim, inşaat veya tasarım süreçlerinde daha erken aşamada hata tespiti yaparak gerçek zamanlı, uygulanabilir bir üretime izin veriyor. Daha fazla bilgi için şu adrese bakabilirsiniz: https://www.faro.com/tr-tr/urunler/factory-metrology/visual-inspect/

Oct 10, 2017

Kurumların IoT’yi genel operasyonlarında gittikçe daha fazla benimsemesi ile birlikte, Gartner geçtiğimiz yıl 5 milyondan fazla yeni nesnenin her gün ağlara bağlandığını ve 2020 yılına kadar toplam 21 milyar cihazın bağlanmış olacağını tahmin ediyor. Bu çok fazla ‘nesne’ iken, günümüzün kurumsal IoT öyküsünün ise sadece bir bölümüdür.

 Aynı zamanda, çalışan verimliliğine basit bir odaklanma ile, eski işyeri paradigmasından, ofis binalarında, üretim katında ve endüstriyel ortamlarda işbirlikçi bir dijital çalışma modeline doğru kayda değer bir kayma görüyoruz.

Bu iki eğilimin birleşmesi, çalışma alanlarını oluşturmak, çalışanları yönetmek ve akıllı bir teknolojiyi benimsemek için yeni yollar açıyor. Bina ve süreç otomasyonları için işverenler, bireysel çalışma alanlarında, operasyonlarda, BT içinde ve marka düzeyinde deneyimleri en iyi hale getirmek için daha değişebilir ve esnek stratejiler sunuyorlar.

Sep 14, 2017

FARO®, QuantumM ile Yeni Nesil FaroArm®’ı Genişletiyor

En Sıkı Uluslararası Kalite Standartlarına Bağlılık Sağlanıyor

 Lake Mary, FL, 14 Eylül 2017 - Fabrika metrolojisi, inşaat BIM/CIM’i, ürün tasarımı, kamu güvenliği adli bilişimi ve 3D çözüm uygulamaları için 3D ölçüm ve görüntüleme çözümlerinde dünyanın en güvenilir kaynağı olan FARO® (NASDAQ:FARO), yeni FARO® QuantumM FaroArm®’ı tanıttı. Bu ek, 3 Ağustos 2017'de duyurulan QuantumS FaroArm®'ın öncülüğünde yeni nesil FaroArm® portföyünü tamamlıyor.QuantumM, QuantumS'in yüksek performanslı özelliklerine ihtiyaç duymayan uygulamalar için onu istisnai bir orta pazar alternatifi haline getiren bir doğruluk spesifikasyonu ile portföyündeki diğer ürünlerle aynı yüksek performanslı özellikleri içeriyor.

CMS - 1.12.1 - Rontiki
 

Haber Detay

Apr 25, 2016

An mı Anı mı?

Category: blog
Posted by: promedia

  Sosyal medya bağımlıları olarak biraz bu konuda zorlanıyoruz sanırım. Evde, otobüste, uzun zaman sonra görüşülmeyen arkadaş ortamlarında eliniz telefona kaç defa gidiyor? Sohbet sırasında bir gözünüz telefondaki postu çift tıklama ile "like" ederken diğer taraftan karşıda sohbete dahilmiş gibi davranmak her iki taraf içinde suni bir sohbet havası yaratıyor.  Bir diğer sosyal medya mağduriyetimiz ise günlük girilen post sayıları evet artık her şeyin kuralı olduğu gibi sosyal medya kullanımı seminerleri, sosyal medya kullanımı üzerine yazılmış birçok öneri yazıları var elbette.

  Ortak değinilen konulardan bir tanesi "günlük paylaşım sayısı" arka arkaya girilen özelikle aynı konuya sahip olan postlar bazen beklenilen ilgiyi çekmiyor. Kişisel hesapları bu başlıktan ayrı tutabiliriz. Artık günümüzde her markanın bütün sosyal medyada mecralarında bulunması göz önüne alınırsa bu konuda "markalar" daha çok antipati kazanıyor çoğu zaman kullanıcı tarafından takibi bırakmakla son buluyor ya da her gün aynı şeyleri görmekten sıkılan takipçi artık eli beğen butonuna gitmiyor.

  Hedef kitleye en iyi ulaşım yollarından bir tanesi ise doğru hashtag kullanımından geçiyor. Çoğu zaman beğeni sayısını arttırmak için kullanılan hastag aslında hedefinden uzaklaşabiliyor. Kullanılan görselin altına konudan farklı hastag kullanımı sadece postun beğenisini arttırırken ilgili hedef kitleye hitaptan çoğu zaman uzaklaşabiliyor.

 Çözüm ne derseniz;

  • Planlama yapılması
  • Programa uygun paylaşım belirlenmesi
  • Paylaşımın yapıldığı saat dilimi
  •  Markanın vizyonuna uygun paylaşımlarda bulunmak

 

 

yazar: Nesrin Tez
yazar-email: nesrin@promedia.com.tr
Previous page: İletişim