Pazarlama İletişimi

  • Mağara
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Üstünlük ve başarı bütçeye bağlı değildir...
  • Alfabe
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Müşterilerimizin memnuniyeti bizlere bağlıdır;
    ve bizler de müşterilerimizin memnuniyetine bağlıyız...
  • Basın
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Pazarlama İletişimi markaların veya
    ürünlerin değil; algıların savaşıdır...
  • Telefon
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Çalışanlarımız, en önemli varlığımızdır...
  • Kamera
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Eğer hikayeni sen anlatmazsan,
    başkaları anlatacaktır...
  • Bilgisayar
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Başarılı iletişimin sırrı dinlemektir...
  • Bulut
    Uygarlık İletişim
    Üzerine Kurulmuştur
    Reklamda, “iyi” olduğunu söylersin. Halkla İlişkilerde ise,
    başkaları senin “iyi” olduğunu söyler...
1 2 3 4 5 6 7
Pazarlama markaların
veya ürünlerin değil,
algılamaların savaşıdır...

Pazarlama İletişimi

Pazarlama iletişimi, işletmelerin rekabet üstünlüğünü sağlamasında en önemli unsurlardan biri olarak gün geçtikçe önem kazanmaktadır. Müşterilerimiz için gerçekleştirdiğimiz; "hedef tüketicilerin tutum ve davranışlarını istenen yönde güçlendirmeyi, tersi yönde ise bunu değiştirmeyi hedefleyen ikna edici iletişim sürecidir".

"Pazarlama İletişimindeki" hem satış hem de iletişim yönlü amaçlarımız şöyledir:

 

Pazar Araştırmaları:

İyi bir pazarlama iletişiminin anahtarı sürekli pazar takibidir. Pazar araştırmaları çalışmalarımızın yönünü belirler. Edinilen veriler doğrultusunda stratejiler ve taktikler belirleriz.

 

Merchandising - Satış Destek Aktiviteleri

Perakende mağazalar, satış öncesi son noktadır ve pek çok tüketici hangi ürünü alacağına raf önünde karar verir. Potansiyel müşterilerinizin ürününüzü tercih etmelerini sağlamak için onlar ile alışveriş noktasında iletişime geçer ve satışlarınızı arttırırız. Satış noktalarında müşterilerimizin ürünlerineve markasına sahip çıkmak, ürünün bulunurluk, teşhir, etiket, ve tanıtım açısından en iyi şekilde satışa sunulmasını sağlamak ve tüketiciyi satın almaya yönlendirmek amacıyla mağaza içinde bir dizi teknik, metod ve aktiviteler uygularız. Merchandiser’larımız (Satış Destek Elemanı), müşterilerimizin satış noktalarındaki gözü, kulağı ve elidir.

 

Reklam ve Sponsorluk Çalışmaları

 

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi

Eskiden bir bakkalın az sayıda müşterisi ve herkesin tercihlerini aklında tutabilecek güçte hafızası vardı. İletişim tekniklerini ve teknolojiyi kullanarak, bu modelin çok büyük ölçekli kurumlarda gerçekleşmesini sağlamaktayız. Sunduğumuz Müşteri İlişkileri Yönetimi; " müşteriyi anlamak, onun ihtiyaçları çerçevesinde ürün ve hizmetlerini özelleştirebilmektir".