Bu bakımdan, dijital mürekkebin hep etrafımızda olduğunu söylemek abartılı değil. Sanat ve edebiyattan, ticaret, eğitim, akademi, matematik, bilim, mühendislik ve mimariye kadar çeşitli yerlerde çeşitli şekillerde kullanıldı. Wacom 30 yıldır kalemli tabletleri ve dijital kalem çözümleri ile her zaman böyle alanlarda dijital mürekkep perdesinin arkasında olmuştur. 3D baskı ve bulut servisleri gibi son teknolojileri ve endüstri trendlerini kullanan Wacom, “Dijital Mürekkebin Gücü”nün dijital mürekkebi daha sık ve daha basit bir şekilde kullanan insanların daha yaratıcı, daha verimli ve daha konuşkan olmalarını sağladığına inanıyor.
Potansiyel iş ortakları arasında akıllı telefon, tablet ve BT cihazları, dijital kalem veya uçlu giriş cihazı ve ofis gereçleri (kalemler ve notebook’lar) üreticileri, ekran üreticileri, kalem ve dokunmatik çözüm sağlayıcıları, işletim sistemi ve bağımsız yazılım geliştiricileri, bulut servisi şirketleri, kullanıcı grupları ve araştırmacılar var.
Wacom, bu heyecan verici yeni dönemin parçası olmak isteyen yeni iş ortaklarına ulaşmak için, insanlık tarihinin en eski ve en gelişmiş medeniyetlerinden birinin doğum yeri olan Çin’de bulunuyor.
12 Mayıs’taki Connected Ink etkinliğinde, dijital kırtasiyenin önemli yapı taşlarından sorumlu olan kıdemli Wacom yöneticilerinin bir dizi sunumu ve demosu yer alacak.
Portföy Yönetimi ve Teknoloji Pazarlamasından sorumlu Başkan Yardımcısı Heidi Wang, gelecekte yaratıcı fikirleri idare şeklimizi dönüştürecek ve iletişimde tamamen yeni yollar sağlayacak olan “WILL” adlı evrensel dijital mürekkep teknolojisini açıklayacak.
Teknoloji Çözümünden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Nobu Ide, Wacom’un herkesin en iyi dijital mürekkep deneyimini gerçekleştirmesi için sunabileceklerinden bahsedecek. Universal Pen Framework (UPF) denen iş ortaklığına, kalem kartuşlarına ve kalem kimlik kullanımına değinecek.
Platform ve Uygulamalardan sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Faik Karaoğlu, dijital mürekkebin kazançlarını maksimum seviyeye çıkarmak için Wacom veya iş ortaklarının geliştirdiği ve sunduğu geniş uygulama ve servis yelpazesine tüketicilerin, yaratıcı profesyonellerin ve kurumların erişmeleri için Wacom’un tek durak noktası “Wacom Marketplace” üzerinde detaylı bir şekilde duracak.
Etkinlikte ayrıca, dijital mürekkebin, mürekkep standartlarının geleceği ve mürekkebin günlük yaşama etkileri hakkında, katılımcı firmaların yöneticilerinin tartışacağı bir panelin yapılması da planlanmış durumda.
Wacom Hakkında
1983’te Japonya’da kurulan Wacom, 150’den fazla ülkede dünya çapında pazarlamayı ve dağıtımı destekleyen ofisleri ile şimdi global bir şirkettir. Wacom 30 yıldan fazla süredir dünyayı daha yaratıcı bir yer yapmak için, en yaratıcı insanlarla ve organizasyonlarla, onlara ilham vermek ve donatmak için çalıştı.
Wacom’un ürünleri, sadık müşteriler tarafından en ilginç dijital sanat ürünleri, filmler ve özel efektlerin bazılarını yaratmak için, moda ve ürün tasarımlarında kullanılmıştır. Onlar da, kalemli tabletler, interaktif kalemli ekranlar, dijital arabirim çözümleri, kalem ürünleri ve yaratıcı ürünler yoluyla teknolojiyi doğal ve pratik bir şekilde erişilebilir hale getirmede önemli bir rol oynamışlardır. Bunların hepsi, ister sanatçı, ister şirket yöneticisi, isterse de günlük yaratıcılıktan zevk alan insanlar olsunlar, herkesin yaratıcılıklarını dijital medyada ifade etmesini mümkün kılmışlardır. Wacom’un arabirim teknolojileri, önde gelen tablet cihazı, akıllı telefon ve PC üreticilerine OEM çözümleri olarak sunulmuşlardır.
*Wacom, Wacom Co. Ltd.’nin kayıtlı ticari markasıdır.
*Bütün diğer ticari marka ve ürün isimlerinin hakları sahiplerine aittir.