Çoğu kimsede şöyle bir yaygın kanı vardır: “Reklam yayınlatmak paralıdır ancak haber yayınlatmak bedavadır”. Evet, haberin yayınlanması için yayın kuruluşuna herhangi bir bedel ödenmemektedir ancak; amaçsız ve plansız sürdürülen medya ilişkilerinin bedeli reklam maliyetinden çok daha büyük olabilir. Medyadaki eş, dost ve ahbapları kullanarak basında yer almak mümkündür. Bu bir başarı gibi görünse de, 25 yılı aşkın tecrübemize dayanarak biliyoruz ki; bu şekilde sürdürülen medya ilişkilerinde dostlar bir süre sonra çok meşgul oldukları için telefonlara cevap veremeyeceklerdir.
Bu tip bir çalışma da tek seferlik bir başarı olarak kalacaktır. Oysa 1992’dan beri farklı sektörlerdeki pek çok uluslararası ve ulusal müşterilerimizin medya ile olan iletişimlerini sağlayan bizlerin, tek seferlik başarıya değil, sürdürülebilir başarıya ihtiyacımız vardır.
Müşterilerimizin medya ile olan iletişimlerinin sürekliliği için evrensel ve sistematik halkla ilişkiler ve iletişim tekniklerini kullanarak onların değerlerini medya'ya en doğru şekilde anlatmak ve medya yayınları aracılığıyla mesajlarının hedeflerine ulaşmasını sağlamak bizim işimizdir.