Laurance D. Mee, Coordinator Birleşmiş Milletler
"Birleşmiş Milletler'in "Karadeniz'i Kurtarmak" projesinde yaptığınız görevden çok memnunuz. Karadeniz'i kurtarmak ve korumak amacına yönelik çabalarımıza destek olan yayınlar ve eğitim faaliyetlerine katılacak sponsorlar bulma fikrinizi çok takdir ediyoruz. Sizinle çalışmaktan memnunuz."
Laurance D. Mee, Coordinator
Birleşmiş Milletler
"Promedia ile uzun yıllardır çalışıyoruz. Güvenilir bir ajans ve tanıtım çalışmalarını ve tüm faaliyetlerini zamanında ve verimli bir şekilde yapıyorlar. Promedia, özellikle ticaret şirketleriyle ve medya kuruluşlarıyla çalışma konusunda deneyimli bir firma. Bizim adımıza çok değerli ve uzun süreli ilişkiler kuruyor ve sürdürüyorlar. Bu uzun süreli ve başarılı iş ilişkisi konusunda onlara teşekkür ediyoruz."
Hartwig Schmidt, Bölge Müdürü
USA Rice Federation (Amerikan Pirinç Federasyonu)- ABD
"Promedia ile hem pazarlama hem de proje geliştirme alanları ve konularında çalıştık ve Promedia'nın referans noktaları ve mihenk taşlarına uygun görevleri hedefleyen, amaçları net ve açık bir şekilde tanımlayan hedef-odaklı, profesyonel bir firma olduğunu gördük. İşin Türkiye'de nasıl yapılması gerektiğini ve başarılı olmak için uygulanması gereken farklı yaklaşımları çok iyi biliyorlar. Promedia, bizlere bölge içinde randevu dahi alamayacağımız bazı firmalara girmede ve kapıların açılmasında yardımcı olmakla kalmadı, aynı zamanda değerli zamanımızın ve kaynaklarımızın boşa harcanmaması için en çok ümit vaat edenler üzerinde odaklanmamız konusunda da yakın işbirliği yaptı. Promedia'yı şirketimizin Türkiye'de yerleşmesi ve büyümesinde bir ortak olarak görüyoruz."
Bob Beyer, Başkan
Industrial Workforce - ABD
"Biz Tüm Gıda Dış Ticaret Derneği (TUGİDER) Ve Tarım Ürünleri Hububat Bakliyat İşleme ve Paketleme Sanayicileri Derneği (PAKDER) olarak tanıtım ve iletişim çalışmalarımızda Promedia ile çalışmaktan büyük bir keyif aldığımızı, mutluluk duyduğumuzu belirtmek isteriz.
Promedia, bir çok konuda kalıp bir program yerine daima esnek,açılımlı ve tutsak olmayan fikirler ile hedef kitlemizin karşısında iyi temsil edilmemizi sağlıyor.Dernekler olarak bizler böylece ihtiyaçlarımızı, mesajlarımızı üyelerimize çok iyi ifade edebiliyoruz. Bazen kamu kurumlarına gerekli mesajları tüm ayrıntıları ile verbiliyoruz ve bu durumu son derece etkin duyurabiliyoruz. Dünya ile olan yakın bağlantıları sebebi ile her türlü konuda bilgi toplamada Promedia sayesinde çok hızlı ve etkin olabiliyoruz."
Melahat Özkan, Genel Direktör
Tüm Gıda Dış Ticaret Derneği, Türkiye
"Promedia PR tutkulu ve genç bir ajans! Açıldığımızdan bu yana birlikte omuz omuza yürüyerek büyüdük, ve bu kendimizi en iyi şekilde güvende hissetmemizi sağladı. Göstermiş oldukları coşku ve efor ile Hard Rock Cafe Istanbul’u medyada ve sosyal dünyada her zaman "yüksek sesli” tuttukları için onlara minnettarız”
Cristina Lopes
Kıdemli Pazarlama ve Satış Müdürü
Hard Rock Cafe Istanbul
"Promedia’yı ne kadar tavsiye etsem azdır! Technical Publicity, Türkiye’de B2B ticaretini ve teknik olarak sektörü gerçekten anlamış olan bir ajans arıyordu. Promedia ile tanışmış olduğumuza çok memnun olduk ve 2014 yılı boyunca onlarla hem proje bazlı hem de sürekliliği olan farklı işlerde çalıştık. Pazarlama iletişimi üzerinde yaptıkları çalışmalar, son derece güçlü medya ilişkilerinin olduğunu ve Türkiye’deki medyanın tam olarak ne istediğini anladıklarını gösteriyor”
Ian Clay, Genel Müdür
Technical Associates Group, İngiltere